niedziela, 19 sierpnia 2012

American pancakes for breakfast

potrzebne składniki:
  • 2 łyżki masła
  • 100 g mąki kukurydzianej 
  • 200 g mąki tortowej 
  • jajko
  • 2 łyżeczki cukru pudru 
  • 250 ml mleka
  • 2 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia 
  • syrop klonowy do polania

W dużej misce wymieszaj wszystkie suche składniki i dodaj jajko roztrzepane z mlekiem. Dokładnie wymieszaj dodając wcześniej rozpuszczone masło. Ciasto odstaw na 15 minut.
Smaż na teflonowej patelni bez dodatku tłuszczu ,na nie dużym ogniu by naleśniki miały czas na wyrośnięcie .







8 komentarzy:

  1. mrrrrrrrrr, aż mi ślinka pociekła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale bym zjadła :) ! ale jestem małym leniuszkiem ;P i dzisiaj mi się nie chce :-) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe,bardzo łatwo jest je zrobić, dosłownie w 15 minut jest gotowe :)!

      Usuń
  3. <3 są pyszneeee, sama też takie robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniammmmm wyglądają apetycznie, twoje przepisy są niesamowite, zawsze jak nie wiem co mam przyrządzić zaglądam do ciebie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i bardzo mi miło że podobają ci się moje przepisy ;)

      Usuń
  5. własnie się obśliniłam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba żadne inne danie nie może byc robione na tak wiele sposobów jak naleśniki:)
    wyglądają smacznie:)

    OdpowiedzUsuń